10 Haber’in aktardığına göre medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, son 30 günü dikkate alarak yaptığı incelemede, META’ya bağlı Facebook ve Instagram verilerini sıraladı.
İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu’na sık sık reklam harcamaları üzerinden yüklenen Cumhur İttifakı’nın İstanbul adayı Murat Kurum’un sosyal medya reklamlarına 5 milyon 478 bin 391 lira harcayarak zirvede olması dikkat çekti.
Cumhur İttifakı’nın İstanbul adayı Murat Kurum’u ise yine Cumhur İttifakı’nın Antalya adayı Hakan Tütüncü takip etti. Mevcut İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu listede 3’üncü sırada yer alırken Cumhur İttifakı’nın İzmir adayı Hamza Dağ ise 1 milyon 417 bin lira harcama ile 4’üncü sırada yer aldı.
1 Murat Kurum: 5.478.391 TL
2 Hakan Tütüncü: 2.438.249 TL
3 Ekrem İmamoğlu: 1.628.799 TL
4 Hamza Dağ: 1.417.569 TL
Tele1
‘MİT’e alacağız’ yalanıyla istismarda yeni perde33 izlenme
Eskişehir’de Arapça tabelalara son!184 izlenme
İhracatçı seçimlerinde büyük olay30 izlenme
Ekrem İmamoğlu'nun seçim afişine çirkin saldırı!30 izlenme
Sedat Peker sessizliğini bozdu! Hüsnü Falyalı'ya böyle yanıt verdi51 izlenme
İtirafçının avukatından ortalığı karıştıracak mesaj18 izlenme
Cumhur İttifakı son ankette de erimeye devam etti!102 izlenme
Eylem Tok'un kaçırdığı oğlu T.C, kaza bölgesinde 5 kez hızdan ceza yemiş22 izlenme