Muğla’nın Milas ilçesinde bulunan 740 dönümlük Akbelen Ormanı’nda yine ağaç kesilmeye başlanması üzerine çevre halkı bölgeye akın etti. Akbelen'de termik santrale kömür aramak için yapılmak istenen ağaç kesiminin direnişle durdurulmasının ardından halkın nöbet eylemi sürüyor. Bu sabah ormana giren kesim ekipleri, Işıkdere bölgesinden kesim işlemine başladı. Ağaçların yangını önlemek için kesildiği iddia edilirken, bölge halkı kesimin yapıldığı bölgeye gelerek tepkisini dile getirdi.
İkizköy Çevre Komitesi Sözcüsü Nejla Işık, şirketten gönderilen 15'e yakın işçinin kesim işlemi gerçekleştirdiğini açıkladı. Kesime gerekçe olarak ise yangınların gösterildiğini ifade eden Işık, "Yangın sıçrayacak diye şirket yaklaşık 15 işçi göndermiş, kesim yapıyor. Kesim yapılan bölgede yangının 'y'si yok. Fırsattan istifade kesime başladılar. İşçiler şirketten geldiklerini kabul etti. Derdinizi onlara anlatın diyorlar. 1.5 saattir kesim yapıyorlar. Kaç ağaç gitti bilmiyoruz. Tüm duyarlı kamuoyunu desteğe bekliyoruz" şeklinde konuştu.
Coca-Cola'ya devlet teşviki32 izlenme
Simit de lüks oldu! 'Artık yiyemeyeceğiz'15 izlenme
Suriye’de Türk bayrağına saldıran şüpheli, bayrağı öpüp özür diledi35 izlenme
MHP'de Erdoğan depremi devam ediyor!1151 izlenme
HKP'den Melih Gökçek ve Erdoğan hakkında FETÖ’den suç duyurusu!97 izlenme
O arazi uçan sarayın karşılığı mı?134 izlenme
Diyanet İşleri Başkanı Erbaş yine sosyal medyayı hedef aldı!40 izlenme
Türkiye’de 24 saatte 6 kadın öldürüldü!127 izlenme