Osmangazi Köprüsü'nde 'HGS
sistemi arızalı' diyerek vatandaştan nakit para veya kredi kartı
istendiği iddia edildi. Köprünün işletmecisi Otoyol AŞ sozcu.com.tr'ye
yaptığı açıklamada, "Açıklama yapamıyoruz Karayolları'na sorun" dedi.
Osmangazi Köprüsü'nden geçen vatandaşlara son zamanlarda sıklıkla HGS
sisteminin bozuk olduğu söyleniyor ve bu yüzden ödemeleri nakit
yapmaları isteniyor. Son olay vergi uzmanı Ozan Bingöl'ün başına geldi.
Aracıyla köprüden geçen Bingöl'e HGS sisteminin arızalı olduğu söylendi
ve bu yüzden ödemesini nakit olarak yapması istendi. Bingöl attığı
tweetle duruma tepkisi dile getirdi. Nakitle alınan ödemeler Otoyol
AŞ’nin hesabına direkt geçerken HGS ile yapılan geçişler belli bir süre
sonra Karayolları vasıtasıyla şirketin hesabına yatırılıyor.
Geçen sene ise köprüde HGS'nin okuduğuna işaret olan bariyer açılmasına
rağmen bir vatandaştan nakit para istendi. Bu görüntüler sosyal medyada
paylaşıldı.
Konuyla ilgili olarak sozcu.com.tr'nin sorusu üzerine Otoyol AŞ'den
açıklama yapıldı. Otoyol AŞ'den yapılan açıklamada HGS sisteminin bozuk
olup olmadığına ilişkin bir açıklama yapılmazken, “Projemize yönelik tüm
bilgilendirmeler İdare sıfatıyla KGM (Karayolları Genel Müdürlüğü)
tarafından yapılmaktadır. Bu konuda da KGM'ye başvuru yapılması halinde
detaylı bilgi kendilerinden alınabilir” dendi.
İşte Osman Gazi Köprüsü Geçiş fiyatları;
https://www.sozcu.com.tr/2018/ekonomi/hgssistemicalismiyornakitveriniddiasinaaciklamayok2320828/