Home
14 Mart 2024 ( 12 izlenme )
Reklamlar

İşte adayların reklam bütçeleri: Kurum, İmamoğlu’nun 3 katı harcadı


Yerel seçimlere kısa bir süre kalırken adaylar sosyal medya reklamlarını artırdı. Cumhur İttifakı’nın adayı AKP’li Murat Kurum’un harcaması İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu‘nun 3 katı olduğu ortaya çıktı.



10 Haber’in aktardığına göre medya ve iletişim uzmanı Okan Yüksel, son 30 günü dikkate alarak yaptığı incelemede, META’ya bağlı Facebook ve Instagram verilerini sıraladı.

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu’na sık sık reklam harcamaları üzerinden yüklenen Cumhur İttifakı’nın İstanbul adayı Murat Kurum’un sosyal medya reklamlarına 5 milyon 478 bin 391 lira harcayarak zirvede olması dikkat çekti.

Cumhur İttifakı’nın İstanbul adayı Murat Kurum’u ise yine Cumhur İttifakı’nın Antalya adayı Hakan Tütüncü takip etti. Mevcut İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu listede 3’üncü sırada yer alırken Cumhur İttifakı’nın İzmir adayı Hamza Dağ ise 1 milyon 417 bin lira harcama ile 4’üncü sırada yer aldı.

İŞTE ADAYLARIN SOSYAL MEDYAYA HARCADIĞI REKLAM PARALARI

1 Murat Kurum: 5.478.391 TL

2 Hakan Tütüncü: 2.438.249 TL

3 Ekrem İmamoğlu: 1.628.799 TL

4 Hamza Dağ: 1.417.569 TL

Tele1

Önerilen Videolar

Reklamlar

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Hastaneye giden vatandaş ile milletvekili arasında kaç kuruş fark var? İmamoğlu'ndan Bakan Tunç'a yanıt: "Başarısız oldukları için vasatlıklarıyla laf üretiyorlar" AKP’li vekil Ramazan Can, mecliste itiraf etti ! ‘Evet 17-25 Aralık öncesinde FETÖ ile ortak çalışmalar yapıldı' Meral Akşener, ateş püskürdü! "Şehide ‘kelle’ diyen şuursuzlar bize ahkam kesemezler"