Mansur Yavaş, Twitter üzerinden yaptığı videolu paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“2013 yılından sonra ilk defa Ankara’mıza otobüs almanın heyecanı içindeyiz. İhalesi tamamlanan tüm otobüslerin alım sözleşmesi için yarın 11.00’de imza töreni düzenleyeceğiz. Başkentimize hayırlı uğurlu olsun.”
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, yeni otobüslerin renk ve tasarımlarının başkentliler tarafından belirlenmesini istemiş ve bunun için bir anket düzenlemişti.
Devlet bu kez çiftçinin cebine göz dikti! Artık o da ücretli olacak
Merkez Bankası faiz kararını dünya böyle gördü: "TL savunmasız kaldı"
'Milli piyango bileti aldınız mı?' sorusuna vatandaştan atom bombası gibi cevap !
Sigaraya zam! En ucuzu 21,50 TL’ye çıktı!
Özgür Özel’den 411 belediyeye talimat: "Onları kayıracaksınız"
Hükümetten umudunu kesen Nagehan Alçı'ya neler oluyor? Bir değil, iki değil…
Yenidoğan çetesi duruşmasında üçüncü gün: Katledilen bebeklerin gölgesinde aşk itirafı!
Tekirdağ Çorlu'da 2 polisi şehit eden saldırganın yakalanma anı ortaya çıktı
CHP şoförünün otobüsü polisin üzerine sürdüğü iddia edilmişti: Yeni görüntüler gerçeği ortaya çıkardı
Gündeme bomba gibi düşen video konusunda, Aysun Kayacı oyuna dahil oldu