İsrail Boykotu: Türkiye'nin Tepkileri Hedefine Ulaşabilir mi?
Türkiye'de gerçekleştirilen İsrail boykotlarıyla hangi hedeflere ulaşıldığını, hangilerine ulaşmanın daha zor olduğunu inceledi.
Hamas'ın 7 Ekim'deki baskınının ardından İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırıları birçok ülkede protestolara ve İsrail'i boykot çağrılarına yol açtı.
Türkiye'de İsrailFilistin meselesiyle ilgili en çok tartışılan konulardan biri tüketici boykotları oldu.
7 Ekim'den bu yana Google'da "İsrail boykotu" konulu Türkçe aramalarda büyük artış yaşandı.
Çeşitli sosyal medya hesapları tarafından paylaşılan boykot videoları milyonlarca kez izlendi.
Boykota katılanlar, İsrail ile bağlantılı olduğuna inandıkları marka ve ürünlerden uzak durmaları gerektiği mesajını yayıyorlar.
Ancak günümüzün karmaşık sermaye ağları bu boykotların bazı hedeflerine ulaşmasını oldukça zorlaştırıyor. Ancak bu boykotların boşuna olduğu anlamına gelmiyor.