Yabancı uyruklu kişilerin gitmelerini istediklerini söyleyen Özcan, şöyle devam etti:
"Bunu niye yapıyoruz? Gitsinler istiyoruz. Bu misafirlik uzadı. Benim elimde yetki yok ki zorla, zabıtayla şehrin dışına bırakıp koyayım. Bir ara sınırlar açıldığında biz otobüsleri ücretsiz yapıp insan gönderdik. Şimdi de göndermeye hazırız. Gönderelim gitsin."
Zammın bütün yabancı uyruklu kişileri kapsayacağını açıklayan Özcan, haftaya gerçekleştirilecek olan belediye meclisi toplantısında bu kararı alacaklarını belirterek, "Bütün yabancı uyruklu kişilere bu zammı yapacağız. Gitsinler dava açsınlar. Ben hukukçuyum. Aldığım kararın gerekçesini de sebebini de söylüyorum. Kimseden bir şey saklamıyorum. Biliyorum ki bu açıklamamdan sonra müfettişler gelecek. Biliyorum ki bu açıklamamdan sonra birileri hakkımda suç duyurusunda bulunacak. Gene çıkıp birileri insan haklarından bahsedecek, bana 'faşist' diyecek. Hiç umurumda değil" diye konuştu. (DHA)
AKP'nin Ankara adayı Turgut Altınok, Keçiören Belediyesi işçilerine enflasyonun altında zam yaptı
'Başlarına gelecek olanın farkındalar'
'Kamuoyu tepkisi' diye suç yarattılar!
Barış Yarkadaş ve Doğu Perinçek canlı yayında birbirine girdi!
Sinan Ateş'in eşinden Kılıçdaroğlu'na ziyaret
İkinci muhtar skandalı! Mahalle karantinaya alındı, muhtar görevden uzaklaştırıldı!
Caretta sahilinde ‘5 yıldızlı’ katliam!
28 yıllık süpermarket konkordato istedi!
ING'den Türkiye ekonomisi uyarısı: Zorlu tablo kapıda
10 ve 20 TL'nin hükmü kalmadı, bankamatiğe gidenler tomar tomar para çekecek: Vatandaş ve esnaf isyanda!